Aluehallintoviraston logo

Aluehallintovirastojen kirjastotoimi jatkaa vuonna 2024 kirjastojen lakipäivien toteutusta. Kevätkaudella järjestetään kaksi webinaaria, joista ensimmäisen aiheena on yhdenvertaisuus ja jälkimmäisen aiheena hallintolaki. Webinaarien toteutustapa on dialoginen: alan ulkopuolisen alustuksen jälkeen ääneen pääsee kirjastokentän kokenut asiantuntija. Myös osallistujilla on mahdollisuus kysyä ja keskustella käsiteltävistä aiheista eri näkökulmista.

Aihe: yhdenvertaisuus
Käsiteltävät teemat: yhdenvertaisuuden muodot, syrjinnän kielto,
erilaisten asiakkaiden kohtaaminen ja turvallisen tilan periaatteet.
Alustajat: Marica Nordman, oikeusministeriö; Jaakko Tiinanen, Kauniaisten kaupunginkirjasto
Ajankohta: 18.3.2024 kello 9-10.30
Paikka: Teams
Ilmoittaudu tästä.