Aluehallintoviraston logo

Aluehallintovirastojen kirjastotoimet järjestävät jälleen palautekeskustelun, jossa kerromme viimeisimmän kokeilu- ja kehittämisavustusten hakukierroksen trendeistä, luvuista ja myönnetyistä avustuksista sekä tulevaisuuden tuumauksista. Haluamme myös kuulla, mitä toivotte meiltä.

Aika: 10.4.2024 klo 12.00–13.30

Paikka: Teams, osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille

Ilmoittaudu tästä.

Koulutus on osallistujille maksuton. Tilaisuus tallennetaan. Linkki tallenteeseen lähetetään ilmoittautuneille. Tallenne katsottavissa kahden viikon ajan.

Ohjelma:

12.00–12.20 Valtionavustuskierros myöntäjän näkökulmasta, Merja Kummala-Mustonen PSAVI

12.20–12.40 Palautetta kirjastoista, pyydetyt puheenvuorot: Kouvolan kaupunginkirjasto, Selja Kunttu (toinen puheenvuoro vahvistuu myöhemmin)

12.40–13.00 Näkökulmia kirjastojen kehittämiseen / Virpi Launonen, ISAVI

13.00–13.30 Yhteistyö kirjastojen kehittämis- ja kokeiluhankkeissa, keskustelua johdattelee Anu Ojaranta, LSAVI

Tervetuloa!

Lisätietoja: