Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Tulevaisuuden kirjastoammattilainen: Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin

9.2.2022@08:00 - 15:00

Aika: ke 9.2.2022 klo 8.30-15
Paikka: Teams / Etäkoulutus
Koulutuksen yhteyshenkilö: Riikka Huotari riikka.huotari(a)ouka.fi

 

Koulutus on johdatus palvelumuotoiluun, asiakaslähtöisyyteen ja käyttäjäkeskeiseen kehittämiseen. Siinä korostetaan erityisesti julkisten palveluiden palvelumuotoilulle ominaisia piirteitä, käytänteitä sekä tapoja toimia. Koulutuksessa yhdistyvät teoria, vertaisoppiminen ja käytännön tekeminen.

 

Aikataulu:

klo 8.00 Yhteyksien testaus

klo 8.30 Palvelumuotoilu, asiakaskokemus ja palvelukokemus, empatia osana kokemusta

klo 9.45 Tauko

klo 10.00 Palvelumuotoilua käytännössä – muutama esimerkki kehittämisestä

klo 11.30 Lounastauko, 1h

klo 12.30 Teoriasta käytäntöön -kokeillaan yhdessä erilaisia palvelumuotoilun työkaluja, menetelmiä

klo 13.45 Tauko

klo 14.00 Menetelmien, työkalujen kokeilu jatkuu

klo 15.00 Koulutus päättyy

 

Ilmoittautuminen tästä linkistä ke 26.1.2022 klo 16 mennessä.

Koulutus tallennetaan ja tallenne tulee olemaan katsottavissa neljän (4) viikon ajan.

Tiedot

Päivämäärä:
9.2.2022
Aika:
08:00 - 15:00
Tapahtuma tagia:
, , ,

Järjestäjä

Oulun kaupunginkirjasto

Tapahtumapaikka

Teams