
- Tämä tapahtuma on mennyt.
Tulevaisuuden kirjastoammattilainen: Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
9.2.2022@08:00 - 15:00

Aika: ke 9.2.2022 klo 8.30-15
Paikka: Teams / Etäkoulutus
Koulutuksen yhteyshenkilö: Riikka Huotari riikka.huotari(a)ouka.fi
Koulutus on johdatus palvelumuotoiluun, asiakaslähtöisyyteen ja käyttäjäkeskeiseen kehittämiseen. Siinä korostetaan erityisesti julkisten palveluiden palvelumuotoilulle ominaisia piirteitä, käytänteitä sekä tapoja toimia. Koulutuksessa yhdistyvät teoria, vertaisoppiminen ja käytännön tekeminen.
Aikataulu:
klo 8.00 Yhteyksien testaus
klo 8.30 Palvelumuotoilu, asiakaskokemus ja palvelukokemus, empatia osana kokemusta
klo 9.45 Tauko
klo 10.00 Palvelumuotoilua käytännössä – muutama esimerkki kehittämisestä
klo 11.30 Lounastauko, 1h
klo 12.30 Teoriasta käytäntöön -kokeillaan yhdessä erilaisia palvelumuotoilun työkaluja, menetelmiä
klo 13.45 Tauko
klo 14.00 Menetelmien, työkalujen kokeilu jatkuu
klo 15.00 Koulutus päättyy
Ilmoittautuminen tästä linkistä ke 26.1.2022 klo 16 mennessä.
Koulutus tallennetaan ja tallenne tulee olemaan katsottavissa neljän (4) viikon ajan.