
- Tämä tapahtuma on mennyt.
PERUTTU! Kirjastotyö muuttuu – mitä kuuluu asiakaspalvelulle? , Ylivieska
11.3.2020

HUOM! Koulutus on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi!
Kirjastotyö muuttuu – mitä kuuluu asiakaspalvelulle? Miten sujuu asiakkaiden kanssa? Onko asiakas sinulle ja kirjastollenne ykkönen? Mitä kaikkea nykykirjaston asiakaspalvelu on ja miten sitä voisi kehittää vielä paremmaksi? Mitä asiakaspalvelijan on hyvä tietää ja osata?
Koulutuksessa käsitellään kirjaston asiakaspalvelua ja asiakaskohtaamisia käytännönläheisesti. Päivän tavoitteena on vaihtaa ajatuksia ja antaa osallistujille eväitä sekä omaan asiakaspalvelutyöhön että oman kirjaston asiakaspalvelun kehittämiseen.
Kouluttaja Isa Kotilaine työskentelee asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämisen parissa Oulun kaupunginkirjastossa.
Koulutus on tarkoitettu Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastojen henkilökunnalle. Minimiosallistujamäärä on 10 henkilöä/koulutus, jotta koulutus järjestetään.
Koulutuksesta ei ole etälähetystä.
Koulutuspäivät ja paikat:
26.2.2020 Kajaani, Lehtikankaan monitoimitalo, Rinnekatu 2A, 87500 Kajaani
YLIVIESKAN KOULUTUS PERUTTU
1.4.2020 Oulu, pääkirjasto, koulutustila Nöömanni (4. krs), Kaarlenväylä 3, 90100 Oulu
Lisätietoja: Minna Männikkö, minna.mannikko(at)ouka.fi ja 29.1.2020 alkaen myös Isa Kotilaine, isa.kotilaine(at)ouka.fi
Päivän aikataulu ja sisällöt:
klo 8.45-9.15 Aamukahvi (Ake tarjoaa)
klo 9.15-10.00 Tervetuloa! Ajatuksia asiakaspalvelusta
klo10.00-12.00 Hyvä asiakaspalvelu – asiakkaan näkökulma
klo12.00-13.00 Lounas (Omakustanteinen)
klo13.00-14.00 Kirjastotyö muuttuu, miten se muuttaa asiakaspalvelua?
klo14.00-14.15 Kahvitauko (Ake tarjoaa)
klo14.15-15.30 Oman kirjaston asiakaspalvelun kehittäminen
Peruutukset: mirja.koistinen(at)ouka.fi