Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

PERUTTU – Kirjastotyö muuttuu – mitä kuuluu asiakaspalvelulle? , Oulu

1.4.

KOULUTUS SIIRTYY SYKSYLLE.

 

Kirjastotyö muuttuu – mitä kuuluu asiakaspalvelulle? Miten sujuu asiakkaiden kanssa? Onko asiakas sinulle ja kirjastollenne ykkönen? Mitä kaikkea nykykirjaston asiakaspalvelu on ja miten sitä voisi kehittää vielä paremmaksi? Mitä asiakaspalvelijan on hyvä tietää ja osata?

Koulutuksessa käsitellään kirjaston asiakaspalvelua ja asiakaskohtaamisia käytännönläheisesti. Päivän tavoitteena on vaihtaa ajatuksia ja antaa osallistujille eväitä sekä omaan asiakaspalvelutyöhön että oman kirjaston asiakaspalvelun kehittämiseen.

Kouluttaja Isa Kotilaine työskentelee asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämisen parissa Oulun kaupunginkirjastossa.

Koulutus on tarkoitettu Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastojen henkilökunnalle. Minimiosallistujamäärä on 10 henkilöä/koulutus, jotta koulutus järjestetään.

Koulutuksesta ei ole etälähetystä.

 

Lisätietoja: Minna Männikkö, minna.mannikko(at)ouka.fi ja 29.1.2020 alkaen myös Isa Kotilaine, isa.kotilaine(at)ouka.fi

Päivän aikataulu ja sisällöt: 

klo 8.45-9.15        Aamukahvi (Ake tarjoaa)
klo 9.15-10.00      Tervetuloa! Ajatuksia asiakaspalvelusta
klo10.00-12.00     Hyvä asiakaspalvelu – asiakkaan näkökulma

klo12.00-13.00     Lounas (Omakustanteinen)

klo13.00-14.00     Kirjastotyö muuttuu, miten se muuttaa asiakaspalvelua?
klo14.00-14.15     Kahvitauko (Ake tarjoaa)
klo14.15-15.30     Oman kirjaston asiakaspalvelun kehittäminen

 

 

Tiedot

Päivämäärä:
1.4.
Tapahtuma tagia:
,

Tapahtumapaikka

Oulun pääkirjasto
Kaarlenväylä 3
Oulu, Suomi
+ Google Map