Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Käyntikorttina asiakaspalvelu – vuorovaikutus asiakaspalvelussa, Oulu

4.9.

Käyntikorttina asiakaspalvelu – asiakaspalvelun vuorovaikutus
Oulussa pääkirjastossa koulutustila Nöömannissa keskiviikkona 4.9.2019

Oulun kaupunginkirjaston alueellinen asiakaskokemuksen kehittämistyöryhmä järjestää kaksi saman sisältöistä kokopäivän koulutusta Ylivieskassa ja Oulussa. Ryhmäkoko max. 30 henkilöä / tilaisuus. Oulun tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etälähetyksen kautta.
Huom! Koulutusta ei tallenneta.

Ohjelma:

  • klo 9.00 aamukahvit ala-aulassa (Ake Oulu tarjoaa)
  • klo 9.30-16.00 koulutus Nöömannissa
  • lounas klo 11-12 (omakustanteinen)
  • iltapäiväkahvit klo 13.30 (Ake Oulu tarjoaa)

 

Koulutuksessa mm.

  • Käydään läpi asiakaspalvelun ominaispiirteitä sekä erilaisten vuorovaikutus- ja tunnetaitojen merkitystä onnistuneeseen asiakastilanteeseen.
  • Pohditaan asiakaskohtaamisten kulkua, varsinkin kun kohtaamiset siirtyvät tiskin takaa hyllyjen väliin. Kuinka asiakas kohdataan, miten tilannetta kuljetetaan?
  • Mitä erilaiset palvelu- ja opastustilanteet meiltä vaativat? Miten voin kehittää suosittelu- ja opastustilanteissa tarvittavia vuorovaikutustaitoja ja saada varmuutta? Millä keinoin saan ryhmän haltuun?
  • Käsitellään työnohjauksellisin menetelmin omaa jaksamista ja asennetta asiakaspalvelutyössä ja sen vaikutuksia asiakkaiden kohtaamiseen.

Kouluttaja:
Jutta Laino-Tabell
www.ohjaamoon.fi

Etusijalla koulutuksiin ovat Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastoammattilaiset.

Lisätiedot: Minna Männikkö minna.mannikko@ouka.fi, p. 040 519 0731.

Ilmoittaudu koulutukseen: Käyntikorttina asiakaspalvelu – asiakaspalvelun vuorovaikutus, Oulu

Jos osallistut etänä, ilmoittaudu tästä: Käyntikorttina asiakaspalvelu – asiakaspalvelun vuorovaikutus, Etäosallistuminen

Tiedot

Päivämäärä:
4.9.
Tapahtumaluokka:

Tapahtumapaikka

Oulun pääkirjasto
Kaarlenväylä 3
Oulu, Suomi
+ Google Map