
- Tämä tapahtuma on mennyt.
Käyntikorttina asiakaspalvelu – vuorovaikutus asiakaspalvelussa, Ylivieska
3.9.

Käyntikorttina asiakaspalvelu – asiakaspalvelun vuorovaikutus
Ylivieskassa Kulttuurikeskus Akustiikassa tiistaina 3.9.2019
Oulun kaupunginkirjaston alueellinen asiakaskokemuksen kehittämistyöryhmä järjestää kaksi saman sisältöistä kokopäivän koulutusta Ylivieskassa ja Oulussa. Ryhmäkoko max. 30 henkilöä / tilaisuus. Oulun tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etälähetyksen kautta.
Ohjelma:
- klo 9.00 aamukahvit (Ake Oulu tarjoaa)
- klo 9.30-16.00 koulutus
- lounas klo 11-12 (omakustanteinen)
- iltapäiväkahvit klo 13.30 (Ake Oulu tarjoaa)
Koulutuksessa mm.
- Käydään läpi asiakaspalvelun ominaispiirteitä sekä erilaisten vuorovaikutus- ja tunnetaitojen merkitystä onnistuneeseen asiakastilanteeseen.
- Pohditaan asiakaskohtaamisten kulkua, varsinkin kun kohtaamiset siirtyvät tiskin takaa hyllyjen väliin. Kuinka asiakas kohdataan, miten tilannetta kuljetetaan?
- Mitä erilaiset palvelu- ja opastustilanteet meiltä vaativat? Miten voin kehittää suosittelu- ja opastustilanteissa tarvittavia vuorovaikutustaitoja ja saada varmuutta? Millä keinoin saan ryhmän haltuun?
- Käsitellään työnohjauksellisin menetelmin omaa jaksamista ja asennetta asiakaspalvelutyössä ja sen vaikutuksia asiakkaiden kohtaamiseen.
Kouluttaja:
Jutta Laino-Tabell
www.ohjaamoon.fi
Etusijalla koulutuksiin ovat Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastoammattilaiset.
Lisätiedot: Minna Männikkö minna.mannikko@ouka.fi, p. 040 519 0731.
Ilmoittaudu koulutukseen: Käyntikorttina asiakaspalvelu – asiakaspalvelun vuorovaikutus, Ylivieska