Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Käyntikorttina asiakaspalvelu – vuorovaikutus asiakaspalvelussa, Ylivieska

3.9.

Käyntikorttina asiakaspalvelu – asiakaspalvelun vuorovaikutus
Ylivieskassa Kulttuurikeskus Akustiikassa tiistaina 3.9.2019

Oulun kaupunginkirjaston alueellinen asiakaskokemuksen kehittämistyöryhmä järjestää kaksi saman sisältöistä kokopäivän koulutusta Ylivieskassa ja Oulussa. Ryhmäkoko max. 30 henkilöä / tilaisuus. Oulun tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etälähetyksen kautta.

Ohjelma:

  • klo 9.00 aamukahvit (Ake Oulu tarjoaa)
  • klo 9.30-16.00 koulutus
  • lounas klo 11-12 (omakustanteinen)
  • iltapäiväkahvit klo 13.30 (Ake Oulu tarjoaa)

 

Koulutuksessa mm.

  • Käydään läpi asiakaspalvelun ominaispiirteitä sekä erilaisten vuorovaikutus- ja tunnetaitojen merkitystä onnistuneeseen asiakastilanteeseen.
  • Pohditaan asiakaskohtaamisten kulkua, varsinkin kun kohtaamiset siirtyvät tiskin takaa hyllyjen väliin. Kuinka asiakas kohdataan, miten tilannetta kuljetetaan?
  • Mitä erilaiset palvelu- ja opastustilanteet meiltä vaativat? Miten voin kehittää suosittelu- ja opastustilanteissa tarvittavia vuorovaikutustaitoja ja saada varmuutta? Millä keinoin saan ryhmän haltuun?
  • Käsitellään työnohjauksellisin menetelmin omaa jaksamista ja asennetta asiakaspalvelutyössä ja sen vaikutuksia asiakkaiden kohtaamiseen.

Kouluttaja:
Jutta Laino-Tabell
www.ohjaamoon.fi

Etusijalla koulutuksiin ovat Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastoammattilaiset.

Lisätiedot: Minna Männikkö minna.mannikko@ouka.fi, p. 040 519 0731.

Ilmoittaudu koulutukseen: Käyntikorttina asiakaspalvelu – asiakaspalvelun vuorovaikutus, Ylivieska

Tiedot

Päivämäärä:
3.9.

Tapahtumapaikka

Ylivieska, Kulttuurikeskus Akustiikka
Koulukatu 2 B
84100 Ylivieska,
+ Google Map